۷ اسفند
۱۳۹۲
منتشر شده در دسته: اخبار ورمی کمپوست
توسط جمال    بدون نظر

اخذ مجوز تولید ورمی کمپوست

برای انجام فعالیت قانونی تولید ورمی کمپوست و پرورش کرم خاکی، بهتر است که به دنبال مجوزهای مربوطه باشید. هر چند اگر فکر می‌کنید که جا و مکان تولید را مهیا دارید و بازار آن را هم دارید می‌توانید هر چه سریع‌تر اقدام به تولید کنید. مثلاً اگر خود اقدام به مصرف ورمی کمپوست در زمین یا باغ می‌کنید، بی‌شک بهترین کار شروع هر چه سریع‌تر است.

به طور کلی شما برای مزرعه‌ی کرم پوسال خود نیاز به جواز تاسیس و همچنین پروانه بهره برداری دارید. در اولین گام باید زمین خود را مشخص کنید، که می‌تواند ملکی و یا استیجاری باشد. پس از آن بهتر است که از منابع طبیعی درخواست دهید که بررسی کند که آیا محل مورد نظر از نظر آنها مشکلی ندارد.

حالا اقدام به گذراندن مراحل برای دریافت جواز تاسیس می‌کنید. این جواز دارای اعتباری است که تا انتهای این اعتبار، کارهای زیربنایی و ساخت و ساز مزرعه‌ی تولید ورمی کمپوست شما باید تمام شده باشد.

سپس در زمان اعتبار جواز تاسیس باید اقدام به دریافت پروانه بهره برداری کنید که این پروانه برای شما دارای مزایایی است. برای اطلاع از مراحل کامل دریافت مجوز تولید ورمی کمپوست به دریافت جواز تاسیس و پروانه بهره برداری تولید ورمی کمپوست مراجعه کنید.

شما چی فکر می‌کنید؟