۳۰ بهمن
۱۳۹۲
منتشر شده در دسته: اخبار ورمی کمپوست
توسط جمال    بدون نظر

سایت Vermicasting.ir افتتاح شد!

منابع آموزشی و راهنمایی‌های کامل برای شروع و ادامه‌ی موفقیت‌آمیز یک کار یا حرفه بسیار مهم است. برای اینکه بتوانیم یک فعالیت را به نحو احسن شروع کنیم و در آن به هدف تعیین شده‌ی خود برسیم، باید بدانیم که مطالعه و کسب تجربه از بهترین ارکان‌های موفقیت است.

در تولید ورمی کمپوست و یا فعالیت‌های وابسته به کرم پوسال باید دانست که اطلاعات علمی حرف اول را می‌زند و اگر شما قصد فعالیت در این زمینه را دارید به شما توصیه می‌کنم که مطالعه را از برنامه‌ی زمان‌بندی شده‌ی روزانه‌ی خود حذف نکنید. برای مطالعه کردن هم راه‌کارهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از اینترنت و مباحث موجود در آن است. به جرات می‌توان گفت که اینترنت دنیای مملو از اطلاعات مفید است که به راحتی از هر کجای جهان می‌توان به آن دسترسی داشت. از منابع دیگر کتاب‌های مختلفی است که در بازار ایران به زبان فارسی به تعداد زیادی موجود است و با کمی جستجو می‌توانید آنها را بیابید و شروع به مطالعه‌ی آنها کنید.

منابع عملی راجع به تولید ورمی کمپوست و مباحث مرتبط با آن، به متصدیان امر خیلی کمک می‌کند. به همین دلیل این سایت ورمی کمپوست به نشانی Vermicasting.ir راه‌اندازی شده است تا علاقه‌مندان این صنعت بتوانند این منابع علمی خود را راحت‌تر به دست آورند. یا حداقل راهنمایی هر چند کوچک برای این دسته از افراد باشد.

بر همین اساس، مقالاتی در این سایت منتشر خواهد شد که اگر شما هم علاقه‌ای به پرورش کرم خاکی دارید، باید آنها را دنبال کنید و سعی خواهیم کرد در هر نوشته به اطلاعات شما بیافزاییم. برای این کار کافی است همراه ما باشید.

علاوه بر آن در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های پیشرفته‌تری را برای شما عزیزان در نظر خواهیم داشت که به کمک شما برای تولید ورمی کمپوست خواهد آمد.

در پایان باید عرض کنم که از نظرات و انتقادات شما برای پیشبرد پیشرفت جمعی استفاده خواهیم کرد. پس بی‌صبرانه منتظر آنها خواهیم بود.

شما چی فکر می‌کنید؟